Deroli aynen öyle çünkü daha basındayım dediğiniz gibi dayanılacak ağrı değildi dün anneme geldim gece resmen nöbet tuttuk sabah devlet hastanesine koştuk çektiler . bu arada gece 11de özele gittik gebesin dediler bakmadılar bile yani şimdi hafif ağrım var uyumuşum 5 saat vallahi. parol alıyorum antibiyotik devam ediyorum 4 gün daha. kist vardı cünkü kökünde. sizede teşekkür ederm bu arada💖