bbsskk ilk 3 ay ve son 3 ay hiçbir işlem yapılmıyor. Uyuşturma işlemi uygulayamarıkları için çekmede yapmıyorlar ama kimisi doktorundan imzalı kağıt alıp yaptırıyormuş. Çoğu doktor buna müsaade etmiyor riskli olduğu için. 2.trimester döneminde tedavi uygun görülüyor sadece. Benim yirmilik dişim çıkmaya başladı 7. Ayımda hiçbir doktor işlem yapamayacağını söyledi haftalarca ağrısını çektim korkunçtu parol içebiliyordum ama bi işe yaramayacağı için onuda içmedim elma sirkesiyle hep gargara yaptım o çok iyi geliyordu.