Hamidevugar Oy maşallah herkeste aynı etkiler olmuyor bence ya normaldir bebeğiniz elbette 🫶🏻 ben hiç kanama yaşamadım(yerleşme kanaması dedikleri şeyi ) mesela bel ağrısı felanda yaşamadım aşırı bi kusma olayımda olmadı yaşayan çok kişi olmasına rağmen hepimizin bünyesi farklı inşallah bu defa sağlıkla alırsınız bebeğinizi kucağınıza ♥️🫶🏻