Fraublt-31111 Kızlar 5+3 haftalık hamileyim bugün bel ağrısından acile gittim keseyi gördük çok şükür doktor bebeği bu haftada görünmez erken dedi ama herşey yolunda dedi bir sorun görmüyorum dedi sizler kaçıncı haftada gördünüz
KumpirsMom Fraublt-31111 4+4 te öğrendik 7+6 da ilk doktor kontrolüne gittik ve kalp atışını duyduk şükür , bugün 10+3 olduk 30 aralıkta cinsiyet için gidicez inşallah 🫣🫶🏻
myavocado Fraublt-31111 5+2 de keseyi görmüştük biz de, 7. haftalarda kalp atışını dinledik, o zaman nokta gibi görmüştük 🫢
Rumayy Fraublt-31111 bende seninle aynı tarihte gitmiştim. Gözükmese bile nokta gibi kesesinin içinde görüyorlar. 1 ay sonra gittiğinde kalp atışınıda duyacaksın inşallah 💖 sonrası su gibi akıp geliyor
Bbuusra Fraublt-31111 7. Hafta da gel demişti, önce 5. Haftamda gitmiştim. 7. Hafta da bebek ve kalp atışını duydum.
Fraublt-31111 KumpirsMom Maşallah 🧿 Sağlıkla huzurla gelsin minik kuş Benim biraz erken o yüzden herşey yolunda çok şükür
Hamidevugar KumpirsMom ben de 4+2 vajinal 3 mm kese gördüm. Önceden düşüklerim var. Önlem alıyoruz tabi ama içimde korku hep var. Bu arada göğüslerim hiç acımıyo. Korkuyorum normal diyilmi diye. Şükür kanamam yok. Sizce nirmalmidir bebeğim
KumpirsMom Fraublt-31111 sağlıkla gelsin bebeğiniz inşallah unutmayın önce siz önemlisiniz siz ne kadar iyi olursanız oda o kadar iyi olucak 🫶🏻 rabbim hepimizin yüzünü güldürsün 🤲🏻
Fraublt-31111 KumpirsMom Amin canım Rabbim hepimizin bebeklerini sağlıkla huzurla kucağınıza alacağımız günleri de nasip eder
KumpirsMom Hamidevugar Oy maşallah herkeste aynı etkiler olmuyor bence ya normaldir bebeğiniz elbette 🫶🏻 ben hiç kanama yaşamadım(yerleşme kanaması dedikleri şeyi ) mesela bel ağrısı felanda yaşamadım aşırı bi kusma olayımda olmadı yaşayan çok kişi olmasına rağmen hepimizin bünyesi farklı inşallah bu defa sağlıkla alırsınız bebeğinizi kucağınıza ♥️🫶🏻
Aysegullugesya_ Fraublt-31111 doktordan geliyorum kan testi verdim biz daha yeniyiz teyzesi 🥹 kese görünmedi sanırım küçük olduğu için canımın içi annesi yesin onu 💜 Bakalım bugun sonucumuz çıkacak umarım herşey yolundadır