Byzuldg Maviniz ay 36+5teyim ve 32 den beri gece uykusu uyumadım.. en erken uykuya dalış saatim sabah 6-7 malesef. Biraz sinir bozucu oluyor artık ne uyuduğum uykuyu anlıyorum ne vücudum dinleniyor, öğlen kalkıyorum gün bitiriyor. Allah yardımcımız olsun
Arzuyn nurmltli61 valla benim en baştan beri zor geçiyor ama 3 de daha da zorlaştım daha da doğuma da var Aynn soğukta bende bir yere çıkmaya korkar oldum
Nurtanesi89 Maviniz tabii ki yanlız değilsin. Ne ara uyuyup ne ara kalktığım belli değil. Senin az kalmış be azcık daha sabır 😅 herkes iyi günleriniz gebelikte bol bol dinlen diyor. Doğunca çok uykuyu arayacakmışım. Şimdi rahat olduğumu kim söylüyor acaba 🤣
Papatyamm63 Maviniz bence ne olursa olsun uyu tadını çıkar. Ben gün tam 44 gündür uykusuzum bak saat kaç bazen ezana kadar bazen 8.9 kadar uyumadigi oluyor bebeğimin
000asiye Annne1 27+5 uyuyamayan ben bu kadar erken doğuma kadar nasıl dayanacağım bilmiyorum. Beni kaşıntı uyutmuyor 🥴
Yumakk 000asiye bu gece 0 uyku bacaklarımı yırtıyorum kolanya döküyorum fayda 0 31 haftalık olduk çok zorrr uyuz gibi hissediyorum…
Bestmomnur 35+4 bensiz olmaz uykuda neymiş yenilir mi içilir mi. Hele kocam bazen bir güzel uyuyor bi tane çakasım geliyor 😁😁
Yumakk Mervesare0 bende çok yaşadım yaşıyorum geçen sağlık bakanlığından aradılar söyledim hergün duş alın dedi duş alamaazsanızds vucudunuzu sıcak suyla rahatlatın bol bol yürüyün su için dedi geçen bi tutuldu bacağım sancısından ağladım uykuda giriyor birde topalladım 2 gün dediklerini yaptım baya işe yarıyor yüksek yastık 1 bide goglede dinşenin diyor ama aslında yürümek en sağlıklısı bol bol yürüyün ve sj için öddm yapıyor yoksa
Mervesare0 Yumakk teşekkür ederim deneyeceğim inşallah kramp var ama bende her gece sizlama da var ayakta
000asiye Yumakk sizin ne zaman başladı bu kaşıntı doğuma kadar sürecek bir şey ve çok can sıkıcı bir durum bugün resmen ağlamak geldi içimden artık uyumak istiyorum
Tazeanne74 Maviniz Başımı yastığa koyup hemen uyuduğum günlerimi özledim saat 6 oldu hala uyku yok Allah yardımcınız olsun hepimizin.
kindacute Erkekannesiiiii sinir sıkışması var muhtemelen, hamilelik sonlarına doğru normal diyorlar, genelde bacaklarda oluyor. Karında olması durumunu doktorunuza da danışın daha garanti olsun
000asiye Annne1 maalesef bende de var. gebeliğim boyunca çok kötü diyeceğim bir şey yaşamadım ama son bir kaç haftadır bu kaşıntı beni mahvetti.