baharaa aynı durum bendede var canım Ocak 1de zam gelecek dediler hemde dediğin gibi bebişin kilosu artıyor yılbaşına kadar dogurmazsam 4 kilo ve fazlası dogabilir cimcime hanım normal doğum istediğim için de onun kilosu beni zorlayacak korkuyorum da bir yandan ya benimde bu pazar günü muayene var