Beyzaa22 vala ben geçen hafta gitmiştim kontrole doktor dedi önümüzdeki hafta beli olacak doğum.Ama gitmeyi düşünüyorum oda gel demedi açıkçası çatı muayenesi de olmayacam ne gerek var gerekmedikçe
Normal doğum,nişanım ve ya sancım olsun giderim artık.Allah acil bir durum yaşatmasın tabiki 😊