Alp2108ask benim 13 yıl sonra olunca herkes bir seferber. Bana annem hep yattığım yerden baktı Allah bin kere razı olsun. Eşimde aynı şekilde çok destek oldu. Annemin yaşı var doğum temizliği yapamaz diye o kadar çok yazan oldu ki gelip yapalım diye sağolsunlar. Ama benimde herkese yardımım var yani arkadaşım ikizlere hamile idi. 5 yıl sonra gebe kaldı onunda kimsesi yoktu kız kardeşi de aynı anda gebe kalmıştı çünkü. Çalıştığım halde kaç kere gittim evini temizledim. 🤭 Onun ikizleri küçük olduğu için tabi banayardım edemedi ama rabbim de beni hiç yanlız bırakmadı.