Esmabekir Neslii yok canım olur mu 10 gün gecikti zaten kese de 2 gün önce oluştu kontrole gittim muayenemi oldum ama bu lekeler normalmiş hatta doktor kaşık ağrılarımın artacağını söyledi
nurhangani Neslii aynı haftalarda benim de göğüs ağrımın bi anda yok olup tekrar geldiği oldu, hatta doktoruma da sordum önemli olmadığını söyledi, şiddetli kasık ağrın ve kanaman yoksa endişe etme☺🙏🏼
Neslii nurhangani insan ister istemez korkuyor canim evham yapıyorum galiba şükür kanama ve kasik agrim yok. kaç haftalıksın suan canm
Esmabekir Neslii o hemen belli olmuyor zaten kese oluştuktan sonra doktor tekrar çağırıyor o zaman toplamda kaç haftalık olduğunu söylüyor. Kese falan var şuan zaten
nurhangani Neslii kesinlikle katılıyorum ve direk kötü şeyler geliyo insanın aklına🙈 13.haftamın içindeyim ben şuan☺🙏🏼 Zaman geçmek bilmiyor gerçekten