Neslii valla canım benim kaç haftalık olduğu belli değil 2 hafta sonra net söyleyecek ama sürekli göğüslerim ağrıyor ve farkedilir derecede büyüdü ama belirtiler azalmadı aksine artıyor istersen içini rahat ettirmek istersen git ama bence çok stres yapıp iyice yıpratma kendini bide sürekli sürekli ultrason da iyi bi şey değil kendi kararın artık ama bence normaldir kanaman falan olmadığı sürece içini rahat tut 😊