Cansutkbs Nursen21 düzenli ise sancılar ihmal etmeyin tabi😍ama düzensiz iseee sizi heyecanlandırıyor minikkk😍❤️ Ama maşallah boyu kilosu gayet iyi❤️
Nursen21 Cansutkbs yok kız düzenli değil zaten dr’a söyledim olabilecek şeylerdir dedi Canım sağlıkla gelsin istiyorum gerisi Rabbim bilir zaten 🤰🏻 Hergün dahada yakınlaşıyoruz oğluşumla 🤩🥳
eMineHrn3807 Cansutkbs Saol tatlım evet iyi bakıyoruz elimizden geldikce Herşey onun için oğlum benim🤰👼🏻😘😍
CansuCaTurkmen Cansutkbs evet her gittiğimde bir kontrol daha gitti diye seviniyorum haftada bir gitmek çok heyecanlandırıyor 🙈 yok canım öyle bir azalma değil nasıl anlatsam hareket ediyor hissediyorum ama eskisi gibi canlı canlı değil gibi yeri daraldığı için sanırım böyle dolanıyor içerde sadece önceki gibi rahat rahat vuramıyor gibi. Biraz hiperaktif bir bebektik başından beri sadece dolanması tuhaf geliyor şimdi. Bir de merakla çatı muayenesini bekliyorum bir sürü post var iyi kötü bakalım neyle karşılaşıcaz 🤷🏻♀️
Cansutkbs CansuCaTurkmen ay en çok korktuğum şey çatı muane si 😑 ben o yüzden sezaryan tercih ettim 38.hafta da alınacak bebeğim 😍🙏
CansuCaTurkmen Cansutkbs yaa gerçekten mi🙈 benim normal gözüküyr çatı muayenesini merakla bekliyorum benide sezeryan korkutuyor biraz. Vajinal ultrason mu zordur acaba yoksa çatı muayenesimi ona göre kıyaslama yapmak kolay olur 😂
Cansutkbs CansuCaTurkmen ikiside korkutuyor beni😍 bi an cesaretlendim dedim ki normal yapacağım 😂 kayınvalidem hayır dedi risk e atamam dedi sezeryan ol dedi.. İlk bebeğimi kaybettiğim için bunu riske atmak istemiyorlar😑 Taam ıkınırken zorlanır da bırakırsam çocuk boğulur diye korkuyorum😍 En güzeli sezeryan yaa😟 Tabi yine hayırlısı pat diye sancım gelir de doğurursam şaşırmam😍😂
CansuCaTurkmen Cansutkbs oo çok üzüldüm canım 😔 inşAllah sağsalim kucağına alırsın hiç korkutma kendini dedikleri gibi riskede atma hayırlsıı neyse o olur normal gelesi varsa bakarsın 1 gün önceden normal cıkar gelir 🙈 ben vajinal ultrasonla baktırmıştım da acaba onun gibi mi olur acısı diye düşünüyorum 😬 bende tek olacağım için sezeryan olup çok zorlanırım diye düşünüyorum ama hayrlısı neyse o olacak illa ki
Cansutkbs CansuCaTurkmen sağol canım Allah razı olsun.. 🙏 Tabi ki hayırlısı ne ise o olsun ama korkma rabbim yanında olur 🙏😍
SedaYldrm Cansutkbs bizde bugün 35+5 iz kontrolümüz vardı bir kaç gecedirki kasıklarımda ağrı oluyordu ama nstde sancı çıkmadı kilomuzda 2800 çıktı doğuma az kaldı çok heyecanlanıyorum bende hayırlısıyla gelsin yavrular sağlıkla inşallah☺️😍
Sulesultan Aselnaz33 yeterli beslenemiyor muyuz acaba ben 8 kilo aldım, gerçi doktorum kilosu iyi diyor ama buradakileri okuyunca küçük geliyor
Aselnaz33 Sulesultan ben yaklaşık 20 kilo aldım 🤦🏻♀️ Benim kız sürekli öndeydi neoldu da böyle oldu anlamadım doktorumda iyi dedi ama bidaha gelişimde 35 haftalık olucaksın 400 gr daha aldır dedi
Elifc Cansutkbs bizde 35 +4 uz bugün kontrolümüz vardı 2300 kilosu minyon bebek olucak dedi 10gunde bir kontrele çağırdı masallah sizinkinin kilosu iyiymiş
Cansutkbs Elifc aynen canım maşallah iyiymiş ama sizinki de iyi sıkıntı yapmayın bol bol kaşar yiyn❤️🙏🌼