Cansutkbs Eveeer bugün kontrole gittik nst cektik sancı çıkmadı herşey normal bebeğimin 35.haftası bitti 36 ya doğru gidiyoruz.. Boyumuz 46 cm kilomuz 2.690 gr doktorumuz bu aralar sertleşme kasılmalar olabilir stres yapma dedii, özel bölgeye baskı da yapabilir bunlar çok normal bu haftalar da dedi.. Annelerimizin aklında bulunsun tabi yine de ihmal etmeyin gidin doktorunuza her zamannnn❤️🙏🌼 sizlerin bebişler nasııl boy kilo durumları? 🎈
Smye Cansutkbs sertleşmeyle ilgili daha yeni bugün post acmıstım bu Bilgi iyi geldi saol canım 34 de 2500 dü haftaya gidicez 😍
Gulhan2692 Cansutkbs Rabbim sağlıcakla kavuştursun inşallah, bizde 35 haftaligiz dündü kontrolümüz 2625gramdı💙 nstye girdik oda normal çıktı şükür, ağrı sızı vs yok şimdilik aynen benimde öyle söyledi olabilcek şeyler artık ara ara kasılmaların olabilir normal dedi😊
Cansutkbs Smye hiç korkma canımm sancı, kanama olmadığı sürece sıkıntı yok dedi doktorum🙏🌼🎈 Hatta karnın ın bir tarafı dağ gibi olabilir de dedi. Düşün yani 😄😍 Biz abartıyormuşuz inan.. Gerçi bizlerde anne adayıyız bu çok normal🤦😄
Cansutkbs Sulesultan hiç öyle düşünme kuzumm maşallah de bebişimiz son hafta alıyor kiloları bende 34 de gittiğimde yani 1 hafta önce gittiğimde 2230 du 😍🙏 Bol bol kaşar et tüket.. ❤️
Gmzaczngr Sulesultan bizimde 34 de 2250 di doktor 1 hafta geriden geliyor dedi 😔 ama çok önemli bi gerilik ya da kilo eksikliği değilmiş sizde üzülmeyin 😘
Cansutkbs Gulhan2692 çok şükür🙏😍aman sorun sıkıntı olmasın sağlıkla alalım bebişlerimizi kucağımızaaa🎈❤️
Demetibrahim Cansutkbs bizde bugün gittik 35+2 günlük 2751 gr benim de 2 gündür çok ağrım var kımıldayamıyorum normal dedi doktor
Cansutkbs Demetibrahim hiç sorma kuzum, aynı sıkıntı bende de var malesef 😟 Dönemiyorum bile yatakta nasıl ağırlaştım😥 Doğurmak istiyorum bian önce 😍
Gmzaczngr Ultrason fotoğrafında kilo yazıyor mu biliyor musunuz ? Bende bugün gittim ama doktor kilosunu söylemedi bende moralim bozulmasin diye sormadım.
Cansutkbs Gmzaczngr yazması gerekiyor normalde ama yazmayanda var canıım EFW yazıyor kağıtta bir bak bakalım yazmış mı😍🙏
CansuCaTurkmen Bizde 35.haftadayız 33.haftamızda kasılmalardan vajina baskısından gittiğimizde nstden sancılara baktırdık çıkmadı sonrasında da sancılar geçti gibi ama bebeğin hareketleri azaldı gibi. 2 gün sonra kontrolümüz var merakla bekliyoruz gerçekten son haftalar kontrole gitmek daha bir heyecan verici oluyor 🙈🙈
Cansutkbs CansuCaTurkmen yaaaa dimi🤗🤗 Kesinlikle.. Vallahi canım onu da sordum doktora yeri daralıyor artık çok fazla hareket etmez ama yine de say dedi günde 10 dan fazla hareket etmesi gerekiyor sende kontrol et bakim eğer 10 ya da daha az ise koş doktora son haftalar aman diyim ihmal etme😍🙏
eMineHrn3807 Cansutkbs bizde 33+3 günlük olduk 32+5 de kontrle gittik 2.900 gram kilomuz 44 cm boyumuz olmuş Sona dogru yaklaşyrz 😊👼🏻🤗
CansuCaTurkmen Cansutkbs evet her gittiğimde bir kontrol daha gitti diye seviniyorum haftada bir gitmek çok heyecanlandırıyor 🙈 yok canım öyle bir azalma değil nasıl anlatsam hareket ediyor hissediyorum ama eskisi gibi canlı canlı değil gibi yeri daraldığı için sanırım böyle dolanıyor içerde sadece önceki gibi rahat rahat vuramıyor gibi. Biraz hiperaktif bir bebektik başından beri sadece dolanması tuhaf geliyor şimdi. Bir de merakla çatı muayenesini bekliyorum bir sürü post var iyi kötü bakalım neyle karşılaşıcaz 🤷🏻♀️
Nursen21 Cansutkbs bende dün gittim 34+3 günlük oldum Boyu 45 kilosu 2300 dr’um haftasıyla uyumlu dedi Ama benim hem adet sancısı gibi sancılarım var dr’uma söyledim olabilir dedi 2 biçok hafta sonrA yine giderim artık bakalım 🤰🏻😊
Cansutkbs Nursen21 düzenli ise sancılar ihmal etmeyin tabi😍ama düzensiz iseee sizi heyecanlandırıyor minikkk😍❤️ Ama maşallah boyu kilosu gayet iyi❤️
eMineHrn3807 Cansutkbs Saol tatlım evet iyi bakıyoruz elimizden geldikce Herşey onun için oğlum benim🤰👼🏻😘😍