Melisaatik çok kalın giydirip terletmemeli. Zıbın + kıyafeti yeterli o sıcaklıkta. Yanlız yenidoğanlar kafalarından üşür, o yüzden şapka kullanın bir süre mutlaka.
Elinin kolunun hakimiyetini henüz anlamayacağı için yüzünü gözünü çizebilir elleriyle, eldiven ya da çorap geçirin ilk 1 ay ellerine 😊