mty bana da yasaktı ama ben içtim benim öncesinde iki düşüğüm vardı çay kahve kafein içerdiği için düşükle ilgili bütün ihtimalleri ortadan kaldırdı. Evet lifli beslenmek gaz yapıyor o yüzden benim kabızlıktan ziyade en büyük problemim gaz oldu 😀hele yemeklerden sonra mahvoluyorum ama kabız olmamak için mecbur. O ilacı hamileler de kullanıyor sıkıntı olmuyor ama siz yine de bir sorun. Düzelecektir merak etmeyin :)