sulenaz 4.5 ay önce spinal oldum, ameliyat başladı mı dediğim an bebeğimin sesini duydum. 😃 Hiçbir şey hissetmedim, anesteziyi yaparlarken de hissetmemiştim. Baş ağrım olmadı hiç çünkü ameliyattan 2 saat sonra bol bol kahve ve su içtim. Hiç ağrım olmadı ama şu an biraz sırt ağrım var geçen haftaya kadar da kuyruk sokumu ağrım vardı o geçti şükür.