Herkese merhabalar doğumum baya bir yaklaştı sezeryan olacağım inşallah ama çevremde sürekli tüm bayıl spinal çok zor herşeyi hissediyorsun belim ve başın çok ağrıyor gibi yorumlar beni korkutuyor tüm bayılanlar daha memnun gibi bu bende ilk doğumum olduğu için o ana şahitlik etmek istiyorum ama kafam çok karıştı bu konuda tecrübesi olanlar yardımcı olursa çok sevinirim