Pechorin0622 doktor gözüyle bakınca haklı buluyorum çünkü düzenli olarak gidip takipli hasta olmayınca senin gebeliğin hakkında genel yargıya varamıyorlar riskleri bilemiyorlar ve mesuliyet almak istemiyorlar nereye takipliysen oraya git diyorlar ben doktor olsam ben de böyle düşünürdüm. İki kere gitmen düzenli gittiğin anlamına gelmiyor