Sakirtugce33 ay inşallah canım hiç kötü düşünmemeye çalışıyorum doktor da gayet sağlıklı dedi söylerken önemli değil dedi. Üniversite ya da şehir hastanesi dedi bi de özel muayene eden kendi arkadaşı var onu söyledi ama çok pahalı 350 tl dedi ben üniversiteden randevu aldım. Ay iyi ki değiştirdim bu doktora gittim adam attığım mesajı bile biliyo Mart ayında gelmişsin işte sen bana böyle böyle mesaj atmıştın dimi falan dedi çok ilgili davrandı ki o doktordan zaten şüphem yoktu bu konuda