Zeliha66 bendede sadece kalpte 1 parlaklık vardı detaylıda cıktı radyoloji doktoru önemseme dedi sorun değil bu baska bılgılar varsa önemli olur büyüdükce gecicek dedi korkma kendi doktorum aminiyosentez 😁 baska doktor yurtdısına bebekten kan alıp gönderelim filan dogum yaptım gayet de saglıklı kuzum 😁