Pzahide ertonunannesi23 ay aynıyız sizinle benimde öyle ❤️ bizim bebişler uygulamaya göre aynı gün gelecek
NHYavuz Pzahide benim ultrasonlar tahmini doguma 1 nisan diyor ben de 3 nisan doğumluyum bakalım kızçem ne zaman nasıl gelecek 🥹🥹
NHYavuz aysenuroztunc gecesi gündüzü yok benimkinin yeter ki ben oturayım ya da uzanayım her yerden vuruyor itiyor bir seyler yapıyor valla uykudan uyandığım oldu 2 keree 😂😂😂
NHYavuz chngmom geneli son ay diyor ama simdi son uc ay gecmiyor diyen de var ben de bilmiyorum nasıl olacak bakalım 🥹🥹
Bnguuu_102 Yarenn24 canım hatim yapıyoruz haftads bir cüz okuyoruz katılmak istersen buyur gel postuma😊
NHYavuz Bnguuu_102 ben postunuzu gördüm çok güzel düşünmüşsünüz inşallaah istediğiniz gibi olur kendi hatmim olduğu için dahil olamıyorum cok iyi okuyamıyorum çünkü ama Allah kabul etsin inşallaah ❤️
Bnguuu_102 NHYavuz teşekkür ederim canım hayırlı dopum yapmamız niyetiyle mübarek 3 aylar hğrmetine bağışlıcam inşallah Rabbim kabul etsin hepimizinkini 🌹