Lavinyam06 canım bende 1.5 yıl önce kalp durması nedeniyle kürtaj oldum kürtaj olduktan sonra adetim de değişiklikler oldu azalma hissediyordum gebe kalamadım tekrardan farklı farklı doktorlara gittim kürtaj da yapışıklık olmaz bizden iyi mi bileceksin dediler gönderdiler geri en son zeynepkamil’e gittim rahim filmi çekilmek istediğimi söyledim ve çekildim rahminin tam ortasında yapışıklık çıktı sonra histereskopi oldum ve açıldı şükür 2 ay gecti üzerinden, eğer azalma var ise kesinlikle rahim filmi cektirmeni öneririm