Sizdenbirii1 doktora gittim kürtaj sonrası lütesl faz yetmezliği diye bir şey gelişebiliyormuş bu da hem yumurtlamayı engelliyormuş yumurtlama olmadığı için de kanma çok az sürüyormuş sende bu durum gelişmiş olabilir dedi bu ay bi yumurtlama takibi yapalım dedi ona göre teşhis konacak gittiğimde 12 mm olarak ölçtü yarın kontrolüm var eğer olması gereken seviyeye gelmemişse lüteal faz yetmezliği var diyecek ve ilaç başlayacak ilacın adı duphaston. İlacı al hazır dursun dedi aldım yarınki kontrol sonucuna göre başlayacağım ya da başlamayacağım belli olacak