Daisyys Merhaba🌸 9+5 haftalık hamileyim. Doymamak dışında bir sorun yaşamıyorum henüz. Ama bu sürekli açlık hali beni çok yoruyor. Yemek yedikten yarım saat sonra hiçbir şey yememiş gibi midem kazınıyor umarım eski yeme düzenime geri dönebilirim🐥
Adamasal2 MollyCo lekelenme bazı kişilerde olurmuş bazı kişilerde olmazmış normal diyorlar🙏🏻 kalp atışı duydunuz mu
Adamasal2 Kbr-cnbrc aaa bende de oluyor ya bazen karın ağrısı gibi bazen sağ bazen sol kasık 4+4üm bende
Kbr-cnbrc @Adamasal2 evet oda oluyor ya genelde oturduğum an veya kalktığım an kasık ağrısı oluyor aöa akşamları hep sızı şeklinde ağrı oluyor
Adamasal2 Kbr-cnbrc evet resmen aynı şeyi yaşıyormuşuz benimde öyle oluyor ama normaldir bence sonuçta kese genişliyor
Biyzii_ Adamasal2 bende çok yeniyim kaç haftalık olduğunu bile bilmiyorum kasıklarımda belimde ağrı var sürekli
miniminibebek Ben 9+2 yim sürekli kaşık ve karın ağrım var arada bulantılarım olsada sürekli açım 🤦♀️canımın istediği şeyler I bi görseniz onla başedemiyorum ve en çok yüzümde çıkan sivilceler beni perişan etti kendimi çok çirkin hissediyorum 😭
Adamasal2 miniminibebek çirkin demeyin siz şuan dünyadaki en güzel şeylerini yaşıyor hissediyorsunuz kolay mı içimizde bi insan yetişiyor🙈
Meryemysn Adamasal2 benim 6 hafta 2 günlük cuma günü gitim tam 6 olması gerekirken 5 haftalık gözüküyor dedi Altan muayene edince gördü ya geç dölenme ya da sağlıksız olabilir dedi geçen ay da kimyasal olmuştu 4 ay önde de 9 haftalık bebeğimin kalbi durmuştu düşük olmuştu gine korkuyorum
Meryemysn Adamasal2 kimyasalın belirtisi yoktu akıntı sadece beta 1500 1300 düşünce direk kimyasal denildi ztn bir hafta sonra adet olup temizleniyor sadece dölenme oluyor basit bir şey ama ümitlenmek bu sefer oldu insanı üzüyor