YyyyYasemin Adamasal2 merhaba 9+2 deyiz ama belim kopuyo çok ağrım var çok şükür bugün bulantım olmadı idrara da sık sık çıkmasam iyi olucam ama olamıyorum 🥹🥲🤣 siz nasılsınız nasıl gidiyor
Biyzii_ Adamasal2 bende çok yeniyim kaç haftalık olduğunu bile bilmiyorum kasıklarımda belimde ağrı var sürekli
Meryemysn Adamasal2 benim 6 hafta 2 günlük cuma günü gitim tam 6 olması gerekirken 5 haftalık gözüküyor dedi Altan muayene edince gördü ya geç dölenme ya da sağlıksız olabilir dedi geçen ay da kimyasal olmuştu 4 ay önde de 9 haftalık bebeğimin kalbi durmuştu düşük olmuştu gine korkuyorum
Adamasal2 YyyyYasemin ayyy ben daha çok yeniyim 4+5 im daha benim sadece hafif kasık ve karın ağrım oluyo arada sizinde olmuşmuydu? Genelde bulantı olmayınca erkek olur diyolarmışş🥲
YyyyYasemin Adamasal2 ben 4 haftalıkken 9 aylık gibiydim karın ağrısından ağlamıştım bile bel ağrısı bulantı ve kusma herşeyden tiksinme şuan 9+2 yim et türleri asla yemiyorum yiyenleri görünce tiksiniyorum kokusundan felan 😔ve belim kopuyooo Ama 4 haftalıkken sürekli kustum
edavecrt 5+3 teyim lekelenmelerim var korkuyorum progestan basladı dün doktorum yerleşme kaynaklıdır dedi başına gelen var mı
Ceiydda edavecrt progestana bile gerek yok neredeyse herkeste olur 10 haftalikken bile lekelenmem olurdu benim 12 hafta içinde normal kirmizi olmadıkça korkmayın stres daha çok zarar verir
edavecrt Ceiydda Çok teşekkür ederim ilk gebeliğim de çok bilgim yok panikliyorum o an sadece teşekkür ederim
Ceiydda edavecrt korkmayın bebeğiniz size tutunmaya çalışıyor 🥰 sadece ilişkiye ara verebilirsiniz çok stres yapıyorsanız da kanama çoğalır sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallah geçmiş olsun
edavecrt Ceiydda Doktorum kanda belli olunca daha yasakladı ilişkiyi biraz stres yaptım sanırım korumak istiyorum o yüzden sanırım biraz rahatlamam lazım sağ olun Allah razı olsun
Busssra94 8 haftalığım grip oldum çok kötü ilaç alamamak:( aman kendinize dikkat edin. Yarın kalp atışlarını duymaya gidicem inşallah iyi olurum biraz daha bebişte iyidir heyecanlıyım 🥲
Adamasal2 edavecrt inşallah pozitif düşünün hepimizin içinde emin olun kuşku var yok nasıl olcak kese görüncek mi kalp atıcak mı stresli bi süreç ne kadar stressiz atlatılırsa iyi🙏🏻
MollyCo Benim de 7+0. Lekelenmelerim var diye tedirgindim doktorum normal dedi ama ben ne olur ne olmaz dinleniyorum evde fenalik geciriyorum😂 cok sukur mide bulantim yok ama belim kasıklarım cok agriyo
Adamasal2 MollyCo lekelenme bazı kişilerde olurmuş bazı kişilerde olmazmış normal diyorlar🙏🏻 kalp atışı duydunuz mu