BA1 helloandhello aynısı bende düşünüp doktora sordum dedi ki 1 trimestırda me yaşiyorsam aynısı oluyor dedim çok uykum geliyor bide akıntım dedim akıntı olcak rahim büyümesinden dedi bide rahim ağzı alt tarafta ara ara ağrı oluyor mu başki gibi
BA1 Emeltsb sanki yemesem aç yatacakmiş gibi gece meyve yiyorum 3 gibi 4 gibi uyanıp WC sonra yeyip yatıyorum 😄
Elyadd BA1 31 haftalık olduk biz de, benim de ara ara rahmim ağrıyor regl ağrısı gibi, geceleri 2-3 defa idrara uyanıyorum, iskelet kas ağrısı da var
minikbebegim06 BA1 geçen gün acaba tuvalette mi yatsam sürekli kalkıp gitmeme gerek olmasa diye düşündüm ben 😂😂
BA1 minikbebegim06 sağa yatıyorum da artık rahatsız oluyorum solda daha rahatım artık aliştim ama ağrılar herzaman var nspiyim
BA1 helloandhello ben odayı yaptım ama giysileri yıkayip kurulamadım hastane çantası falan bu sefer alt tarafımda değişik bi ağrı ağrı desen ağrı değil yanma desen Birsey yok aklıma deli deli şeyler geliyor yok rahim ağzı kisaliğimi yok erken doğum mu diye 😁😁hemen acele ediyorum yapiyim diye