32+6 dan herkese selam 3 haftadır benim açılmam var 1.5 cm sürekli yatıştayım herşey yasak nst de sancılarım çıkıyor sancı ilacı kullanıyorum bebişin kafası çok aşağıda doğum her an gerçekleşebilir diyor. Ama genel olarak kasıklarımda ve vajinada ağrı hissediyorum sürekli tuvalete çıkmak ve yatakta sağa sola dönmek artık canımı acıtıyor tabi bunada şükür