suletnc Erken Doğum riski var doktor yatman lazım dedi başka herhangi gibi bişey yapılabilir mi bilgisi olan varmı ? Yardımcı olabilecek ?
UykusuzAnne suletnc 25.haftadan beri yatıyorum canım başka yapacak hiçbir şey yok malesef. Olabildiğince en az hareket edeceksin ilişkiye kesinlikle girmeyeceksin doktor yasaklamıştır zaten sana da.. Iğne veya ilaç verdiyse ihmal etmeyeceksin. Gerisi Allah a kalmış canım. Bana böyle ilerleme olursa 2 haftaya doğum olur yat kalkma demişti doktorum. Şimdi 30 haftalık olduk çok şükür. Yatmak ölüm gibi ama bebeğimizin erken gelip küvez de kalmasından iyidir. 10 hafta dayan sonrası çok problem olmuyor 36 dan sonra 😙
Esmerannee1080 suletnc benimde 26 haftalikken erken dogum riskim vardi idrar yollari enfeksiyonum vardi fitiller ilaclar igneler.oldum ciger gelistiricide yapildin3 gun hastanede yattim taburcu oldum yat dinlen dedi doktor dinlemedim 34 te gittim tekrar sancilarim oldu suan 36 dayiz cok sukur o yuzden bol bol dinlenim su icin .
suletnc mceren 30cm ölçüldü bi fitil verildi idrar yolu enfeksiyonum da var suan onun içimde iğne verdi zaten 3gün sonra tekrar kontrol
Burjucan mceren ben de 26 haftalığım hareketler rahmimin hemen üstünde bu haftalarda orda olması normal mi ne zaman yukarı çıkar ya da bu erken Doğumun bir belirtisi olabilir mi son kontrolümüz 1 ay önceydi o zaman birşey demedi doktor şimdi de iZinde
UykusuzAnne suletnc 30 mm çok kötü bir değer değil ama çok dikkat et yine de.. Dikkat etmezsen daha da kısalır risk artar
Ftmskry UykusuzAnne benimde 41 mm cıktı bide vajinamda batma hissi agri var neden acaba 25 haftaligim erken doguma sebep.olurmu
suletnc UykusuzAnne aynen doktorum da öyle dedi azalırsa bebeği tutmak için rahim ağzına dikiş falan atabiliriz dedi
UykusuzAnne Ftmskry 41 mm çok güzel bir değer korkmayın 40 ile 50 arası normaldir zaten. O batmalar da magnezyum eksikliği nedeniyle oluyor doktorunuza söyleyin hemem magnezyum yazacaktır veya yazdıysa düzenli kullanın geçer
suletnc Ftmskry hiç bilmiyorum canım doktoruna git bence ben bebeği kasıklarım orda hissediyorum merdiven falan çıkarken çocuğu yukarı itiyormusm gibi hissediyordum
Zeliha66 Lucky evet canım toplanıyo doktoruma söyledim magnezyum verdi biraz azaldı. 1saat icinde 3 4kere oluyorsa kasılman vardir doktora gitmelisin. Kaç haftalıksım şuan
UykusuzAnne Lucky Evet kasılmalar oluyor bazen canım ama günde 5 kere falan olması normalmiş çok sık olursa sıkıntı
Lucky Zeliha66 32. Haftamdayım canım . Genellkle sol tarafma yatnca toplanıyor sağda ya da hafif dik otrnca olmuyor snlamadm 🤷♀️
Lucky UykusuzAnne ya benm sol tarafıma yatınca oraya dogru toplanıyor iki gündür oturunca birşey yok🤷♀️ Yerçekimindenmi kaynaklı anlamadm başka öyle agrı sızı bişe olmuyor cünkü 😅 çatı ağrısını saymazsak tabi onunla yaşamaya alıştm ztn 🙁
Yalinn8 Lucky 32 yiz aynisinin sağ versiyonunu yasiyorum, sağ daha şiş, toplanirken sagda toplaniyor, kafa hep sag ustte, henuz donmedi zaten, sola yatarsam ancak sola toplaniyorr😉
UykusuzAnne Lucky biz pozisyon değiştirince o da değiştiriyor artık yeri daraldığı için pozisyon değiştirirken önce toplanıyor kuzum panik yapma bende de oluyor.. Evet ya o çatı acısından ben de bezdim 😢😢
Zeliha66 Lucky ben geçen hafta sordum doktoruma çok normal vücudun kendini doguma hazırlıyor dedi 33+2yiz bizde. Eğer sık sık oluyosa dedigim gibi o zamn doktora gitmelisin