Merhaba sevgili anneler,
İlk bebeğime hamileyim ve 40+1 sabahı önce ıslanma akabinde pembemsi kan ile nişanım geldi. Fakat dünden beri akıntı ve ıslanma hiç azalmıyor. Bunun dışında hiçbir belirti de yok, ne bir sancı ne başka bir durum.
Herkes su geldi mi bardaktan boşalır gibi gelecek diyor ama böyle az az gelme durumu olabilir mi? Yaşayan var mı?