likapaa53 canım benim çok teşekkür ederim inşallah sağlıkla ilerler bu defa 🥹🙏🏻 bu ay kafama takmamaya çalıştım bebek düşüncesiyle ilişkiye girmedim ama yine de ilişki esnasında belimin altına yastık koydum canım sonra da biraz o şekilde uzandım. Yastık koymayı unuttuğum zamanlarda da bir gebenin günlüğü sayfasındaki 20 sn kuralını uyguladım. @zlemceylan dan görmüştüm onu da vesile oldu 🥰🙏🏻 belirti olarak da yüzüm çok sivilcelendi. Kasık ağrısı yaşadım ama mesela 2 3 gün sağ tarafım ağrıdı 2 3 gün sol tarafım hep tek taraflı yaşadım batma şeklindeydi. Regl ağrımdan farklı olduğunu hissettim ama düşünmemeye çalıştım stres yapmamak için. Hep tam günümde regl olurdum dün olmayınca ilk ovulasyon testi yaptım koyu çıktı. Bugün sabah da bu testi yaptım 🥹🥰