Yaprakunallar hiç ümidini kaybetme canım bende perşembe günü yaptım çizgi yoktu kenara koydum dışarı çıktım akşam baktım çok silik çizgi vardı kuruma kesin dedim. Dün Ovulasyon yaptım koyu çıkınca bugün cesaret edip yaptım. İnşallah Allah en yakın zamanda hayırlısıyla nasip etsin 🙏🏻🥰