bella_xx stresten uzak durun mutlaka, maalesef stres cok cok etkiliyo bu sureci. Bende 3 yil denedim olmadi, hic bi sorunumuzda yoktu çok şükür, en son tamam artik asilama deneyelim deidgimiz ay hamile kaldim. Ki o ay gebelik olsun diye degerlendirmede yapmamistik. Simdi 8 aylik olmak uzere bi oglum var. Cok sukur rabbime kicagima da almayi nasip etti. Litfen stres yapmayin. Hic bi sorununuz yoksa sadece akisina birakin, bu durumu dusunmemeye calisin biliuorum cok zor ama guvenin bana.. bu arada rahim filmi cektirdiniz mi? Bu da onemli bisey cunku. Tuplerim acik olmasi rahim seklinin nkrmal olmasi vs görünüyo orda. Eger yaptirmadiusaniz bi yaltirin ordada sorun cikmassa dedigim gini akisina birakin. Bi problem gorunrse zaten doktorunuz yonlendircektir sizi ☺️☺️🤲🏻🤲🏻🤲🏻