Rbya 31.haftamı doldurdum.Bende de gebelik şekeri çıkmıştı.1-2 hafta diyetle günlük şeker ölçümüyle takip ettik.Sonrasında insüline başladık.İnsülinden korkmayın.İnsülin güvenli bir ilaç.Şekerin yüksekliği tehlikeli olabilir.Kontrol altında tutulmalı.