Larraa merhaba çok farklı yorumlar gördüğüm için yazıp sormak istedim. 37+3teyim doktor şekerin olabilir, takip yapıcaksın diye diyabet hemşiresine yönlendirdi tahilillerim hep düşük sadece bebeğimin suyu 2 haftadır biraz fazlalaşmış 😏 cihaz aldım diyabet hemşiresi ile görüşemedim sağlıklı doğrudan bir bilgi alamadım nasıl takip etmem gerektiğiyle ilgili. Bazıları yemekten 1 saat sonra bazıları 2 saat sonra ölçüm yap diyor. Siz nasıl yapıyosunuz?