Busrakeyvan
Evet çok haklısınız🌸
Mesela ben üniversite dışında kuaförlük için 3 yıl eğitim aldım
2 uygulamalı 1 yazılı sınava girdim kalfalık , ustalık, usta öğreticilik belgelerini alabilmek için. O kadar vakit o kadar emek kolay bişey değil tabiki .
Dediğiniz gibi birine ağda yapmakta bilhassada özel bölge çok emekli bir iş ama emekli derken mecazen “anlayana” …