Beybyi ben gayet güzel açıkladım. algılayabileceginiz şekilde…. Fakat sizin iletişimiz karşınızdaki insanlara yakıştırma yapmaktan öteye gidemeyecek kadar vasat. Mahalle teyzesi dediginizin için de bizzat kendi anneniz de bulunuyor ellerinden öperim:) insanlara sınıflandırma yaparak, tepeden bakıp sonra nasıl uyuyorsunuz merak ediyorum 🫨