bebegiim1
Bende devlet doğum yaptım evet oda oda ayrılıyor ama kapı yok perde var boydan boya, benim doğum sırasında yada doğuma kadar olan kısımda ebelerden başka kimse yoktu artık bana mı öyle denk geldi bilmiyorum , kapı olmaması çok da dert açıkçası zaten o sancı can haliyle kimse kimse görmüyor bişe de düşünmüyor 😂