Potter58 38+5 di canım doğum yaptığımda. 36 dan sonra zaten her gün sancı çekiyordum neredeyse . 37+3 de 10 dakika da 1 gelen sancı ile acile gittim 2 cm açılma vardı . Suni verelim dediler kabul etmedim eve geldim sancım kesildi . Onun üstüne 3 kere acile gittim sancı ile açılma hep 2 deydi . En son 38+5 de gece birden suyum gelmeye başladı . Yani son haftada yaşadıklarım bunlardı