Kızlar aşırı bir bel ağrısı yaşıyorum bebek çok aşağı da baskı yapıyor yürümek bile zorlaştı hareketleri de aşırı sertleşmiş her vurduğunda ağlıyorum canım çok acıyor sancı gibi bir şeyler oluyor aşağıdan ama sonra geçiyor arada bir oluyor ama anlamıyorum ilk gebeliğim diye nasıl anlayabilirim resmen dayanamıyorum artık dpğrumak istiyorum çok kötüyüm 🙁