Alya05 her hastanenin baz aldığı bir referans aralığı varmış sanırsam acildeki doktorda bana öyle dedi normalde 0 ile 6 arası dedi ama biz 0 ile 100 arasını baz alıyoruz dedi şuan hamilelik şüphen var demek bu ama dış gebelik veya baska biseyde olabilir demişti ilk kan verdiğimde 2. Defa kan var yükselirse sıkıntı yok demişti ama yükselmemiş maalesef