BebegimVeBenn_ evet cnaım. Benimde az az yükseldi. İki katına çıkmadı. En son 420 oldu sonra düşmeye başladı. Akabinde kanamam oldu. Kanama bitti şimdi betanın sıfırlanmasını bekliyorum. Düşük- dış gebelik vs gibi olumsuz durumlar içerisinde kimyasal en iyi olanı. Zaten doktorum her kadının hayatında en az 1 defa yaşadığı bir şey olduğunu söyledi. Ama çoğu kadın farketmiyormuş bile. Betanı takip et. Kanaman olsa bile sıfırlandığını gör mutlaka kan vererek. Ama 2 günde bir verme, seni yorar. 4 günde bir ver.