Deletedmom231 Yani döllenme sağ tüpten olmuş demek istiyor sanırım arkadaş ☺️ Benim de soldan oldu mesela, bebek hep soldaydı ve hep sol kasığım ağrıyordu. Hatta bazı arkadaşlar cinsiyet hurafesi üretmişler bu konuda; solsa erkek, sağ ise kız falan 😂 tabii bence saçmalık orası ayrı 😂