EmrEmine Hamilelikte hamama gitmek hem sizin hem de bebeğin sağlığı açısından uygun değil. Zaten doktorlar da önermez daha da çok yeni gebesiniz. Bebeğiniz daha tutunma aşamasında. Enfeksiyon riski var, yüksek sıcaklık kan basıncını arttırır bu da önerilmez ki banyoda bile çok uzun süre kalmamak gerekir.