Slm kızlar 6+3 teyken kalp atışı için doktora gittiğimde malesef bebegimin kalp atışının olmadığını ögrendim hiç bi agrım sızım kanama yada lekenme bile yoktu herşey gayet normal gidiyodu her ihtimale karşı başka bi doktora daha gittim oda kalbi tam atmaya başlamışken durmuş malesef dedi haftaya çarşamba tekrar sonkez muayene edip kürtaja alacaklar çok şükür bi oğlum var 2 buçuk yaşında daha önce hiç düşük yapmadım kimyasal gebelik bile yaşamadım bu ilk kez başıma geldi sizler ne yaptınız tekrar ne zaman gebe kaldınız burda bazıları 1 adet sonrası korunmayı bıraktıklarını falan okudum