edasaribek Benimde sancim arada 40in uzerine cikti ama normal dediler sali gunu gun verecek doktorumjz bakalim💞 36+2 olduk
Balkan77 Ybvvv 35+2 yiz sancım yok çıkmadı ama kaburgam ve sırtımın kemikleri kopuyor gece oturarak uyuyorum 😭 bugün karnıma sancılar giriyor popoma ve vajinama normal mi bilmiyorum ilk gebeliğim
Minat9496 Ybvvv 36 + 4 ikinci gebeligim Nst de sancı çıkmadı ilki 42 de doğdu sancim yoktu , suyumu hastane de patlatmislardi , sadce nisan gelmisti buda umarım 39 da doğar diye umut ediyorum:)) çok zor nefes alıyorum