Ben hiç yapmadım ama doğum için hastaneye yattığımda doktorum 20dk dan fazla yaptı (devlet hastanesi🫠) o kadar rahatlatmıştı ki beni bir daha doğum düşünürsen 37.haftada başla dedi ve kesinlikle tekrar hamile kalsam önce masajı sonra doğru ıkınmayı öğrenirdim acıyor diye bırakma sakın çok faydasını görüceksin bence