[silindi] Kızlar 36 haftanın içindeyim, doktorum vajinal doğum yapmak istiyorsan perine masajına başla dedi. Dedi demesine ben de başladım ama canım çok yanıyor masajı yaparken. Sizce alışılır mı??
eills [silindi] evet başta girmedi bile bende ama sonradan cok kolay oluyor. Baş parmağını bir boğuma kadar sok ve u şeklinde sağa sola götür parmağını
Elifimsib [silindi] daha 17. Haftadayım ama Progestanı kullanırken bile canım acıyor valla bi de böyle bunları görünce normal doğuramam diye düşünüyorum 😂 ama böyle bir şeyde eşinizden yardım istemek daha kolay olur gibi kendimiz yaparken daha çok kasılıyoruz sanırım 🫠
Mejsa Başlarda küçük küçük başlayıp sonra ilerletin diyorlar acaba o şekilde mi yapıyorsunuz misal önce tek parmak sonra 2 parmakla vs
[silindi] Mejsa tek parmak devam ediyorum 2 gündür ama yine de acıyor, masajda böyle acıyorsa doğumda ne yaparım diye bir korku kapladı içimi 😐
Mejsa [silindi] kendinizi kasıyor olabilir misiniz belki eşiniz yapsa daha rahat olabilir bilemedim ama zamanla açılacaktır bence zaten mantığı da biraz o değil mi esnetmesi 😅
[silindi] Mejsa evet ama çok garip bir şeymiş gerçekten, ben de burda yapan vardır belki diye yazdım ama sen hariç kimse yazmadı, görümcemi yazsaydım keşke 🫠🤣 teşekkür ederim canım olmazsa eşimden yardım isteyeyim 🙏🏻
Minnakpopus [silindi] yaa ahahahha çok güldüm buna 🫣🫣 ben sezaryen olduğum için inan hiç bilgim yok olsada sanırım sokamazdım şeyime parmağımı kasılır kalırdım zaten o yüzden de sezaryen doğurdum 🫣🫣😂😂😂
Brcuburci [silindi] canım bende 36haftam biticek doktora soramadım henüz bu doğum için hareketlere vs nezamsn başlasam diye perine masajini duydum ama pek bilgim yok şimdi araştırcam bende😅
Rabiamina [silindi] canım ben duydum da nasıl bir şey olduğunu bile bilmiyorum. 37 haftadayim doktor yap demedi bana 😅
[silindi] GirlandBoy_Mom aşkım rahim ağzını yumuşatmak içinmiş, vajinal doğum istiyorsan yap dedi doktorum. Kesisiz dikişsiz doğuran varmış bu sayede. Yapıyorum 2 gündür ama canım acıyor 🤣
GirlandBoy_Mom [silindi] ayy kesi dedinde benim doğum geldi aklıma kesi zordu benim için🥲bişey daha öğrenmiş oldum 😆😊
[silindi] Minnakpopus zaten garip bir duygu ve sanırım kendimi de kasıyorum 🤣 du bakalım alışırım belki de kesisiz doğururum kız 🫠🤣