Kızlar 6.hafta kahverengi lekelenme tarzında kanamam olmuştu 11 haftaya geldim hala devam ediyor progestan kullanıyorum sabah akşam normalde azaltip bir hafta sonra kesecektik ama doktor azaltmadi ve bir ay daha kullanalım dedi korkuyorum bişey olacak mı diye böyle uzun süren oldu mu acaba