Leylasiva21 [silindi] ben mutluyum kızım kardeşi olacak çok şükür Rabbim hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin
[silindi] Leylasiva21 kız kardeş gibisi de yok öyle söyliyim. Benim bir abim bir kız kardeşim var, arkadaşa ihtiyacım yok çünkü bacım var can yoldaşım 🥰
Mejsa Leylasiva21 twitterda bi akım var “sen harikasın ama eşin de adam çıktı tadını çıkar” yazıp uzaklaşıyorum 😂😂🥳
Leylasiva21 Mejsa evet çok şükür Rabbim hayırlı eş hayırlı evlat herşeyin hayırlısını nasip etsin inşallah 🥰