Benim iki kızım var, bir tane daha olsun istedik 4 yıl olmadı. İki çocuğum olmasına rağmen bana kısır muamelesi yaptılar. Sonra hamile kaldım erkek bebek beklentisine girdiler. Hiç demediler ki zorluklarla oldu rabbim ne olursa versin diye. O sebeple boşverin hamileliğinizin tadını çıkarın çünkü insanları hiç bir şekilde memnun edemeyeceksiniz. Önemli olan sadece sizin ve ailenizin huzuru, kimsenin bozmasına izin vermeyin.