Karabiberim85 benim açılmam 0 di hiç yoktu propes te açıklık yapmadı üstüne suni sancı resmen inat ettiler normal doğum için. benim Karataş taki doktorum çocukluk arkadaşım o beni çıkarttı yoksa çıkmam imkansızdı sorumluluğu o kabul edip aldı beni doğumumu da o yaptı. Oğlum teyzeasinin eline doğdu 😍